INFOGRAFICE
Infografic: Sistemul de acționare a butucilor roților

Sistemul de acționare a butucilor roților

Infografic: Hibridizarea inteligentă cu 48 V

Hibridizarea inteligentă
cu 48 V

Infografic: Modulul hibrid modular

Modulul hibrid modular

Infografic: Recuperarea energiei de frânare

Recuperarea energiei de frânare

Video-uri

Schaeffler Hybrid Module

 
 
Publicaţii
 

Informaţii de produs pentru automobile | 2014-07
E-Wheel Drive

 
 

Informaţii de produs pentru automobile | 2014-07
High-voltage Electric Axle

 
 

Informaţii de produs pentru automobile | 2014-07
48-Volt Hybrid Module

 

Electrification of the Drive Train

 
CONTACT
Divizia Auto

Systemhaus eMobilität

Schaeffler a realizat Systemhaus eMobilität pentru a-și putea concentra și mai bine pe viitor activitățile sale în cadrul tipurilor alternative de acționare. Aici reunim, dincolo de limitele întreprinderii și țărilor Grupului nostru, cunoștințele din domeniul electromobilității. Mai multe sute de ingineri colaborează aici interdisciplinar, cu scopul de a dezvolta noi sisteme și agregate și asta nu numai pentru locomoția pe patru roți.

Systemhaus eMobilität nu se consideră în niciun fel un domeniu complet, ci un concept deschis: cooperările cu parteneri din industrie și cu instituții de învățământ superior nu sunt numai dorite, ci sunt chiar considerate necesare. Astfel, perioadele de dezvoltare pot fi scurtate și deja se primesc, în cursul cercetărilor, reacții de la cei ce vor utiliza inovațiile pe viitor.

 
  Sistemul de acționare a butucilor roților E-Wheel Drive
Descărcare
 
 
 
 
Close

Cu sistemul său de acționare electrică a roților E-Wheel Drive, Schaeffler oferă o soluție optimă pentru mobilitatea de mâine. La sistemul de acționare a butucilor roților cu un grad mare de integrare din generația a doua, toate componentele necesare pentru acționare, decelerație și siguranță - ca electromotorul, electronica de putere și controlerul, frâna și răcirea - sunt montate în interiorul jantei.

 
 
 

Datele tehnice de referință sunt până la 40 kW per sistem de acționare, respectiv o putere continuă de 2 x 33 kW. Aceasta corespunde, în varianta tradițională, unei valori de până la 110, respectiv 90 de cai putere. Sistemul de acționare a butucului roții răcit cu lichid, aflat în etapa a 2-a de dezvoltare, dezvoltă un cuplu motor de până la 700 Nm. Astfel, actualul sistem de acționare a butucului roții E-Wheel-Drive dispune, față de motorul butucului roții arătat în vehiculul-concept Schaeffler în anul 2010 (pe baza unui Opel Corsa) aflat în prima etapă de dezvoltare, de o putere cu o treime mai mare și un cuplu motor cu 75% mai mare. Tensiunea electrică a sistemului de acționare de mare voltaj este de 360-420 V.

 
  Axa electrică de mare voltaj
Descărcare
 
 
 
 
Close

Cu axa electrică, Schaeffler oferă o familie de produse extrem de interesantă pentru autovehicule hibride moderne și performante. Elementul de acționare are o structură modulară, putându-se astfel adapta la cerințele specifice ale clienților.

 
 
 

Axa electrică de la Schaeffler este soluția ideală pentru autovehiculele hibride cu tracțiune integrală. Gama cuprinde de la sistemul de acționare electrică, la transmisiile și diferențialele cuplabile cu acesta. Vârful marchează o axă motoare electrică cu mai multe trepte de viteză, cu două mașini electrice. Mașina electrică mai puternică asigură avansul și recuperarea, iar cea mai mică, montată pe cealaltă parte a modulului de acționare, permite așa-numitul vectoring al cuplului. Astfel se descrie distribuția selectivă pe roată a momentelor de acționare, benefică pentru dinamica de conducere și siguranță.

 
  Modulul hibrid de 48 de volți
Descărcare
 
 
 
 
Close

Modulul hibrid de 48 V de la Schaeffler permite accesul la hibridizare și oferă un atractiv potențial de reducere a emisiei de CO2. Modulul hibrid compact, în formă de disc, pentru electrificarea autovehiculelor cu cutie de viteze manuală, se montează ca ansamblu între motor și cutia de viteze. Nu sunt necesare modificări la cutia de viteze sau o răcire cu apă.

 
 
 

Principalele componente ale modulului hibrid de 48 V sunt mașina electrică (48 V/12 kW) și un cuplaj automatizat integrat de separare și pornire. Prin intermediul cuplajului de separare se poate decupla motorul de ardere internă și autovehiculul va merge pe bază de electricitate. Cuplajul de impuls oferă un grad înalt de confort la repornirea motorului. Toate pornirile sunt posibile prin intermediul cuplajului de separare, nu este neecesar un sistem suplimentar de pornire a motorului.