Istoric

Istoric

 
 

1936

Înfiinţarea primei sucursale din străinătate, fabrica de la Wolverhampton/Marea Britanie. Dar ameninţarea izbucnirii războiului pune un final prematur fabricii promiţătoare. Angajaţii trebuie chemaţi înapoi.

 

1943

Din august până la sfârşitul războiului au loc bombardamente puternice ale Aliaţilor.
Fabrica de la Schweinfurt este distrusă în proporţie de 83%, la urmă fiind angajaţi 12.000 de persoane.

 

1946

După sfârşitul războiului are loc o demontare completă a fabricii.
Peste 4.000 de ansamble de maşini sunt demontate, sfârşitul a „Kugelfischer Georg Schäfer & Co." – acest nume l-a obţinut întreprinderea în anul 1941 – pare determinat.

 

1946

Fraţii dr. Wilhelm şi dr.-Ing. E. h. Georg Schaeffler înfiinţează INA în Herzogenaurach.

 

1948

Preluarea conducerii întreprinderii prin Georg şi Otto Schäfer ca membrii cu răspundere personală.

 

1948

Cărucioare şi alte produse din lemn aparţin gamei de produse de succes din perioada postbelică.

 

1949

Idee deschizătoare de drumuri: Dezvoltarea coliviei pentru ace de către dr. Georg Schaeffler transformă rulmentul cu ace într-o componentă sigură şi de încredere pentru industrie.

 

1952

Succes în domeniul auto: Rulmentul cu ace INA înlocuieşte lagărul de alunecare în transmisia legendarului VW Broscuţă.

 

1956

Prima fabrică din străinătate: în Haguenau, Franţa, începe producţia de rulmenţi pentru piaţa europeană.

 

1958

Producţie aproape de client: INA urmează VW-ului în Brazilia şi deschide o nouă fabrică la Sao Paulo.