Noțiune de căutare

Angajaţii susţin organizaţiile non-profit Campania 2%

27.05.2015 | Brasov

Schaeffler România promovează implicarea socială a angajaților prin diverse proiecte destinate acestui scop. Astfel, în perioada 15-21 mai 2015, compania a pus la dispoziția acestora un stand special amenajat, pentru a facilita procesul de donarea a celor două procente din impozitul pe venit către o asociație non-guvernamentală.

Programul 2% are deja tradiție în Schaeffler România, aflându-se în cel de-al 4-lea an de desfășurare, iar implicarea angajaților crește semnificativ de la an, acest lucru demonstrând că fiecare angajat este tot mai conștient de faptul că, printr-un gest simplu – o semnătură – poate face un bine ”gratuit”.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare