Noțiune de căutare

Campanie internă caritabilă Angajații Schaeffler România fac donații

Pressrelease Stage Image
Peste 1.000 de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării și produse de igienă donate de angajaţii Schaeffler au ajuns la beneficiarii asociației SCUT

29.11.2018 | Brasov

Angajații Schaeffler și-au unit forțele și au susținut Asociația de Servicii Sociale Scut Brasov, în cadrul Campaniei interne de Donații! Aceștia s-au arătat foarte deschiși și dornici de implicare, astfel că până la finalul campaniei s-au strâns peste 1.000 de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării și produse de igienă, care au ajuns la beneficiarii asociației. Schaeffler România se mândrește cu astfel de angajați, activi și dornici de implicare în proiecte destinate binelui comunității!

Se spune că unde sunt mulți, puterea crește și lucruri frumoase se pot întâmpla! Pentru angajații Schaeffler România această zicală a devenit realitate prin prisma Campaniei de Donații, demarată și în acest an. Devenită deja tradiție pentru compania noastră, în 2018 s-a decis continuarea campaniei caritabile, cu scopul de a veni în sprijinul celor mai puțin norocoși. Anul acesta angajații Schaeffler au dat dovadă de spirit civic și deschidere, susținând Asociația de Servicii Sociale SCUT Brașov, organizație care se ocupă cu mai multe categorii de beneficiari, începând cu persoane fără adăpost și ajungând la tineri din centre de plasament și familii disfuncționale. De-a lungul unei săptămâni, printr-o mobilizare exemplară și cu o mare dorință de implicare din partea personalului, s-au adunat peste 1.000 de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării și produse de igienă. Sprijinul acordat a contat cu adevărat pentru beneficiarii asociației, aceștia fiind surprinși de numărul mare de donații primite. Dorința de implicare a angajaților Schaeffler a fost una foarte mare, iar drept dovadă stând faptul că și după finalizarea campaniei, cei din echipa Schaeffler au continuat să aducă donații. Un rol important în desfășurarea acestui proiect l-au avut și elevii Școlii Profesionale Germane Kronstadt (SPGK), care au contribuit la pregătirea și amenajarea zonei pentru donații!

Schaeffler se implică în mod constant în zona de responsabilitate socială, iar campania internă este un exemplu în acest sens. Campania de Donații de la final de an este modalitatea practică prin care compania, prin angajații săi, își arată interesul și dorința de a se implica civic, ajungând astfel la cei aflați în nevoie, oferind sprijin și suport membrilor comunității brașovene!

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare