Noțiune de căutare

Schaeffler România vine cu o nouă provocare pentru angajații săi Tu ești #FanSchaeffler și în mediul online?

Pressrelease Stage Image
Concursul i-a provocat pe angajați să fie și mai activi în mediul online

11.04.2019 | Brasov

Tu știi ultimele noutăți despre compania noastră? Tocmai în acest sens Schaeffler România și-a provocat angajații în a căuta și mai multe informații despre companie, dar și de a fi mai activi în mediul online. Cel mai implicat #FanSchaeffler, care și-a manifestat interesul pe paginile companiei a fost premiat în urma unui concurs intern.

Like, share și follow au fost cuvintele care au descris cel mai bine ultimele zile din martie, mai exact provocarea #FanSchaeffler care a fost lansată angajaților. #FanSchaeffler a fost o invitație adresată angajaților de a demonstra că urmăresc și sunt la curent cu ultimele noutăți din companie, prin intermediul paginilor de internet ale Schaeffler România. Angajații au avut ocazia ca pentru o săptămână, să interacționeze online, dar și să afle ultimele noutăți despre compania noastră. În concurs au intrat 60 de persoane, dornice să demonstreze că sunt #FanSchaeffler în online. Dintre toți aceștia, o colegă s-a dovedit a fi cel mai activ și norocos dintre aceștia și s-a bucurat de un premiu pe măsură, dar și de titlul de #FanSchaeffler. Acest concurs intern a apărut din dorința de a-i familiariza și mai bine pe angajați cu paginile existente ale Schaeffler România, precum și de a le oferi un imbold, pentru a-i ține mereu informați și în temă cu toate subiectele de interes.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare