Noțiune de căutare

Schaeffler România partener în studenție: AFCO, BEST, AIESEC Studenții se implică, Schaeffler îi susține

Pressrelease Stage Image
La AFCO 2019 am cunoscut tineri bine pregătiți și dornici de a se alătura companiei noastre

20.05.2019 | Brasov

Schaeffler România susține excelența și vine mai aproape de studenții interesați de domeniul tehnic și nu numai, participând la evenimente dedicate lor. BEST Training Week, AFCO sau proiectul Become al AIESEC România sunt doar câteva exemple în care Schaeffler crede și oferă șansa celor mai pasionați și dornici dintre studenți, să descopere mai multe despre companie.

Schaeffler România păstrează tradiția și este alături de studenții care vor să profite de timpul liber din studenție, într-un mod practic și util viitorului lor profesional. De-a lungul timpului a susținut și a fost partener în multe dintre inițiativele studenților, în 2019 rămânând pe lista lor de parteneri.

Poate una dintre cele mai bune ocazii pentru studenți și nu numai, de a cunoaște compania, dar și de a interacționa cu specialiștii este Absolvenți în fața companiilor (AFCO), desfășurat în acest an la începutul lunii mai. Acesta este un eveniment organizat de Universitatea Transilvania din Brașov, unde reprezentanți ai mediului economic și studenții, stau față în față și au ocazia de a interacționa și analiza unele dintre cele mai bune proiecte realizate integral de studenți. Schaeffler România a fost prezentă la eveniment încă de la prima ediție și de la an la an a reușit să fie mai aproape de tineri, de preocupările lor și astfel, a putut cunoaște mai bine viitoarele generații.

Tot în această primăvară Schaeffler România a spus „da” și evenimentului Best Training Week organizat de ONG-ul studențesc BEST Brașov. Este vorba despre o săptămână în care studenții Universității Transilvania au șansa de interacționa cu specialiști din domenii diverse, iar Schaeffler România s-a numărat printre invitații de seamă a acestei ediții. Pe lângă participarea și workshopul destinat studenților, Schaeffler a oferit suport și în organizarea evenimentului, încă o dovadă arătând că ideile tinerilor pot prinde contur cu o susținere puternică și un partener de nădejde.

Tot acum s-a încheiat și programul BECOME derulat de AIESEC România în cadrul Schaeffler România, program care a adus în companie studenți dornici de a intra în contact direct cu specialiștii Schaeffler și de a-și aprofunda cunoștințele teoretice, dar și practice alături de aceștia.

Prin participarea la astfel de evenimente Schaeffler România devine un susținător al inițiativelor studențești și își propune să-i încurajeze pe aceștia și să le ofere șansa de a cunoaște mai bine zona de activitate a companiei, prin experiențe proprii, care le pot influența decizia privind alegerea unei cariere viitoare.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare