Noțiune de căutare

Premierea celor mai bune idei din Grupul Schaeffler Schaeffler România în top trei la idei din IdeaFactory

Pressrelease Stage Image
Prof. Dr.-Ing. Peter Gutzmer, fost membru al Board-ului Executiv, cei trei câștigători ai celor mai bune idei, dl. Adrian Sumedrea (al 3-lea de la stânga), Andreas Hamann, Director Europa Resurse Umane și, Frank Hildebrandt, membru al Comitetului Salariaților

29.10.2019 | Brasov

Angajații din Schaeffler România sunt încurajați să vină cu idei de îmbunătățire, în activitatea pe care ei o desfășoară și nu numai. În anul 2018, în cadrul locației din Brașov s-au înregistrat peste 1300 de idei, în cadrul unei platforme interne dedicate îmbunătățirilor prin idei depuse de angajați, IdeaFactory, iar mai bine de jumătate din ele au fost deja implementate și recunoscute, fie la nivel de Grup, fie la nivel local.

Mereu ne dorim ca ideile să ne fie ascultate și de ce nu, implementate. Ei bine, la Schaeffler ideile au stat mereu la baza activității desfășurate, iar angajații sunt mereu încurajați în a veni cu cele mai bune propuneri în acest sens: „la Schaeffler inovația este o tradiție. Fără oameni creativi și plini de idei nu se poate inova.” Prof. Dr.-Ing. Peter Gutzmer, fost membru al Board-ului Executiv al Grupului Schaeffler.

De-a lungul timpului cele mai bune idei ale angajaților au fost și implementate, dar și recunoscute și recompensate pe măsură, de conducerea companiei. Spre exemplu în Schaeffler România în anul 2018 au fost prezentate 1.300 de idei din partea angajaților, în cadrul unui program intern, IdeaFactory, tocmai pentru că știm că doar astfel se poate dezvolta și crește o companie. Una dintre idei, care s-a făcut remarcată prin soluția propusă, a ajuns finalistă în competiția pentru identificare celor mai bune 3 idei și a fost apreciată și recunoscută la nivelul Grupului Schaeffler.

Ce presupune această idee? Este vorba despre îmbunătățirea sistemului de economisire a energiei utilizate pentru încălzirea apei calde menajere și pe timpul verii, din fabrică. Această idee este doar un exemplu de acțiune în perspectivă și de găsire de soluții cu implementare rapidă și cu costuri minime, ce duc la o activitate sustenabilă și prietenoasă cu mediul în Schaeffler România.

Schaeffler România încurajează angajații să contribuie cu idei și să vină mereu cu propuneri, pentru a face locul de muncă un loc mai plăcut, dar și pentru a ne ușura și eficientiza activitățile desfășurate.

La nivelul întregului Grup, în 2018 au fost propuse peste 40.000 de idei de către angajații Schaeffler, iar competiția celor mai bune trei idei a aniversat în acest an, 10 ani, iar unul dintre câștigători venind chiar de la Brașov. Ne-a bucurat acest premiu și desigur, țintim la fel de sus ca și până acum, în toate domeniile.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare