Noțiune de căutare

Schaeffler România, o companie responsabilă social Sute de oportunități pentru donarea celor 3,5% din impozitul pe venit către sectorul nonguvernamental

Pressrelease Stage Image
Standul amenajat la Schaeffler ofera optiunea de informare si interactiune directa angajatiilor

28.02.2020 | Brasov

Anul 2020 debutează la Schaeffler România cu o nouă campanie în ceea ce privește responsabilitatea socială. O campanie care vine atât în spijinul angajaților, cât și al organizațiilor nonguvernamentale, prin faptul că facilitează sute de oportunități pentru donarea celor 3.5% din impozitul pe venit.

O altfel de campanie, un altfel 3.5%

În România, legislația actuală permite oricărui cetățean care manifestă anumite tipuri de venit (ex: salarii, pensii, venituri din activități independente, etc) să redirecționeze 3.5% din impozit către sectorul nonguvernamental. Astfel, fiecare individ poate contribui în mod direct la distribuirea banilor publici acolo unde consideră că este cea mai mare nevoie, fără însă a fi nevoit să facă acest lucru din bugetul propriu, ci din bugetul rezultat în urma impozitului pe venit.

Prin amenajarea unui stand special dedicat completării formularului 230, cei 5.000 de angajați Schaffler România au avut ocazia, foarte la îndemână, să decidă dacă și în ce direcție vor să doneze cei 3.5%. Îmbinând un design atractiv cu oportunitatea ca în doar câteva minute (ceea ce pe cont propriu s-ar fi putut transforma negreșit în ore) orice angajat să poată profita de șansă de a redirecționa o parte din impozit, standul Schaeffler s-a dovesit un real succes. Iar cifrele vorbesc de la sine: 5 zile dedicate campaniei, 15 asociații prezentate la stand și peste 700 de formulare puse la dispoziție.

3.5% este noul 2%

Anul 2020 a venit și cu o nouă procedură în ceea ce privește suma care poate fi redirecționată către ONG-uri. În Monitorul Oficial nr. 44 / 22.01.2020 s-a publicat Ordinul ANAF nr. 147/2020 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentând până la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entităților nonprofit care se înființează și funcționeaza în condițiile legii și a unităților de cult.

Cu alte cuvinte, până în acest an, redirecționarea a 2% sau 3.5% din impozitul pe venit era determinată de calitatea beneficiarului (o cotă de 2% pentru entități non-profit autorizate, unități de cult, respectiv burse private și o cotă de 3.5% pentru entități non-profit și unități de cult, ce sunt furnizori de servicii sociale acreditate și înregistrează cel puțin un serviciu social licențiat). Din 2020 absolut toate ONG-urile pot beneficia de o redirecționare unică, de 3.5%.

Schaeffler România – o companie care susține pe termen lung sectorul nonguvernamental

Într-o perioadă în care mediul economic este dominat de incertitudini și dezechilibre, contribuția marilor companii în ceea ce privește grija față de comunitate este mai importantă ca oricând. În cei peste 16 ani de activitate, Schaeffler România a adoptat în mod constant o poziție de sprijin față de angajați, comunitate și sectorul nonguvernamental, încercând să fie întotdeauna cu un pas înainte în ceea ce privește anticiparea celor mai stringente nevoi ale acestora.

Campania de redirecționare a impozitului pe venit reprezintă doar una dintre acțiunile de responsabilitate, cu angajament pe permen lung, având în vedere că în 2020 se împlinesc 5 ani de când Schaeffler România facilitează colaborarea și interacțiunea cu o multitudine de asociații și fundații, prin mobilizarea și educarea propriilor angajați cu privire la direcționarea celor 3.5% din impozitul pe venit.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare