Noțiune de căutare

Educația, o prioritate pentru Schaeffler România Programul „Economii pentru Studiile Copilului” a împlinit 11 ani de existență

Pressrelease Stage Image
Programul „Economii pentru Studiile Copilului” a debutat în iunie 2009 la Schaeffler România.

22.10.2020 | Brașov

  • Schaeffler România susține formarea educațională a tinerei generații
  • Din 2009, copiii minori ai angajaților Schaeffler pot fi susținuți la studii prin intermediul programului de economii pus la dispoziție și prin oportunitățile educaționale oferite de companie
  • Anual compania virează contribuția în conturile de economii private ale copiilor înscriși în program

Programul „Economii pentru Studiile Copilului” a fost lansat în iunie 2009, pornind la iniţiativa conducerii Schaeffler România de a stimula şi susţine educaţia, iar acum aniversează 11 ani de existență și totodată de succes.

Ce cadou poate fi mai bun pentru un copil, dacă nu investiția în educația și formarea sa? De la această idee a pornit programul „Economii pentru Studiile Copilului”, care pe lângă faptul că oferă un fond de economii privat pentru studiile copiilor angajaților din Schaeffler România, oferă și șansa accesării unui nivel educațional mai bun și mai înalt calitativ. Scopul acestui program este acela de a îi face pe părinți să acorde atenție sporită economiilor, dar și de a-i încuraja pe aceștia să contribuie la dezvoltarea propriilor copii și la susținerea acestora pe termen lung. Prin intermediul acestui program se creează totodată și o cultură, în ceea ce privește investițiile, economiile și utilizarea resurselor financiare cât mai eficient. Această inițiativă se adaugă portofoliului de programe educaționale, dezvoltat de companie de-a lungul timpului, dovadă că educația a fost și rămâne o temă prioritară pentru Schaeffler România.

Detalii despre program

Programul este unul intern, așadar se adresează exclusiv angajaților din Schaeffler România, care au în grijă copii în vârstă de până la 20 de ani. După ce copilul/copiii sunt înregistraţi în bazele de date ale companiei de către părinte, se deschide pe numele copilului un cont privat de economii, la care părintele este împuternicit. Acest lucru se aplică și în cazul în care ambii părinți sunt angajați Schaeffler – în acesta caz, acesta primeşte contribuția în valoare dublă. Contribuția aferentă fiecărui copil este virată anual.

Aceste contribuții oferite de companie constituie pentru mulți dintre copiii angajaților o oportunitate și totodată o încurajare pentru a investi printr-un metodă concretă în educaţie, de a accesa sisteme de învățământ, de a susține copii în timpul studiilor sau pentu aceștia de a avea parte de cele mai bune experiențe de învățare. În acest sens, Schaeffler România a dezvoltat parteneriate de succes cu mediul educațional din județul Brașov, tocmai pentru a putea susține și mai îndeaproape tânăra generație. Astfel, copiii angajaților, indiferent de vârstă, au mereu opțiunea de a accesa unul dintre programele dezvoltate de companie.

Amintim despre proiectele derulate alături de Universitatea Transilvania din Brașov (programe de masterat, program practică, intership etc), de Școala Profesională Germană Kronstadt (SPGK) și Campus Tehnic Brașov și alte școlii din oraș. Toate aceste acțiuni se regăsesc în portofoliul de programe educaționale dezvoltat în timp de companie, disponibil aici.

Ca un răspuns pozitiv la inițiativa „Economii pentru Studiile Copilului”, mulți dintre angajați au ales ca pe lângă suma virată anual de Schaeffler România să contribuie și ei, adăugând în contul privat sume personale, care să ajute la crearea unui fond de economii și mai puternic.

Acum, la ceas aniversar se poate spune că de-a lungul celor 11 ani au fost sute de copii și familii ale angajaților care s-au bucurat de economiile primite din partea companiei, reușind să atingă țelurile educaționale pe care și le-au setat, datorită imboldului financiar oferit de companie, dar mai ales datorită faptului că acest program a devenit pentru mulți un model de bună practică, un exemplu de a gestiona corect și în perspectivă veniturile pe care le acumulează în fiecare lună.

„Pentru noi, la Schaeffler, angajatul și familia acestuia sunt prioritatea numărul unu. Acum, ne dorim să le fim în continuare alături părinților, dar și copiilor prin menținerea acestui program, dincolo de provocările apărute în această perioadă.” Carmen Stroe, director Resurse Umane, Schaeffler România.

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente
Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare