Noțiune de căutare

Condition Monitoring 4.0 pentru căile ferate

Sistemul Condition Monitoring (Monitorizarea Condiției) cu software inteligent și conexiune la Cloud: Până la șase unități de senzor își pot transmite semnalele către unitatea de procesare care procesează datele brute în valori caracteristice
Sistemul Condition Monitoring (Monitorizarea Condiției) cu software inteligent și conexiune la Cloud: Până la șase unități de senzor își pot transmite semnalele către unitatea de procesare care procesează datele brute în valori caracteristice

Schaeffler a dezvoltat Condition Monitoring, un sistem de monitorizare a condiției (CMS) cu software inteligent și conectivitate la Cloud pentru monitorizarea digitalizată și întreținerea optimizată a boghiurilor motorizate complet şi a boghiurilor alergătoare din trenurile de pasageri. Astfel se pot atinge viteze medii mai mari, kilometraje mai mari precum și intervale de întreținere mai lungi și în același timp se poate spori siguranța operațională.

Operatorul, respectiv personalul de întreținere poate monitoriza starea, de la rulmenții individuali de osie până la starea seturilor complete de roți și a boghiurilor, prin intermediul conexiunii la internet la nivel mondial.

Generator de osie montată pentru aplicații feroviare

Alimentare cu energie electrică autosuficientă pentru vagoanele de marfă

În zilele noastre trenurile de marfă de obicei nu dispun de echipamente electrice. Cu toate acestea, funcțiile moderne, cum ar fi GPS sau Condition Monitoring (Monitorizarea Condiției) necesită electrificare.

Cu ajutorul generatorului de osie montată, Schaeffler oferă o alimentare cu energie electrică suficientă și fiabilă pentru fiecare aplicație feroviară.

Flanșat direct pe osia montată, sistemul poate fi, de asemenea, echipat ulterior pe vagoanele de marfă care sunt deja utilizate, contribuind astfel la rentabilitatea transportului feroviar de marfă.

Schimbare și montaj
În cazul ambelor versiuni ale generatorului de osie montată, piesele generatorului sunt încorporate, respectiv încapsulate permanent în capacul de osie al unei carcase standard (UIC respectiv Y25) și în capacul carcasei. Astfel, sistemul se încadrează în spațiul disponibil de instalare și poate fi ușor înlocuit cu piesele standard de carcasă pentru montaj.

Modalitatea de funcţionare
În timp ce în timpul rotirii osiei, magneții integrați în capacul de osie se rotesc ca rotor, bobinele din capacul carcasei vor rămâne staționate ca și stator. Curentul astfel generat este stocat într-un acumulator și, prin urmare, este disponibil chiar și atunci când trenul este oprit.

Kit de senzori FAG

Rulment TAROL cu senzor
Rulment TAROL cu senzor

Kitul de senzori FAG a fost utilizat cu succes timp de mulți ani în întreaga lume pentru măsurarea datelor de funcționare în cazul rulmenților de osie. Optimizat pentru utilizarea în cadrul rulmenților FAG TAROL, detectează turaţii de până la 2500 rpm, direcția de rotire și temperatura rulmentului. Pentru măsurarea temperaturii, se pot integra până la doi senzori de temperatură independenți. Opțional este posibilă măsurarea accelerației pe direcțiile radiale și axiale. Kitul de senzori FAG funcționează fără uzură și îndeplinește cerințele de protecție privind compatibilitatea electromagnetică și împotriva supratensiunilor.

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare