Noțiune de căutare

Partener de sistem al industriei auto

Inginerii Schaeffler lucrează la o varietate de tehnologii cu ajutorul cărora mașinile devin mai curate și mai economice. Indiferent dacă este vorba despre un motor cu combustie interna, un sistem de propulsie hibrid sau complet electric, amestecul joacă un rol important pentru viitorul lumii mobilității globale. Ca și partener al industriei auto, compania noastră este lider în dezvoltarea și producția de soluții de sistem pentru provocările solicitante ale viitorului autovehiculelor. Compania Schaeffler se remarcă printr-o apropiere globală față de clienți și prin activitatea de dezvoltare comună. Cu idei inovatoare, inginerie creativă și know-how de fabricaţie cuprinzător, elaborăm soluții, începând cu dezvoltarea produselor până la producția de serie.

Schaeffler și mobilitatea electrică

Sistemele de antrenare electrice pot contribui semnificativ la îmbunătățirea mobilității ecologice și la reducerea emisiilor în marile orașe. Pe fundalul unor obiective de reducere a emisiilor din ce în ce mai riguroase, datorită legislației și a cererii din ce în ce mai mari de mobilitate la nivel mondial, electrificarea grupului propulsor nu poate fi ocolită sub niciun chip. În calitate de partener al industriei auto, Schaeffler nu pierde din vedere această dezvoltare și oferă clienților soluții de electrificare pe întreaga gamă de opțiuni - de la sisteme hibride de 48 de volți, plug-in hibrid până la un vehicul complet electric. Soluțiile detaliate variază de la componente și sisteme de hibridizare inițială, module hibride, antrenări pe punți electrice până la antrenarea electrică a butucului roții.

Sisteme de antrenare de 48 de volți

Mobilitatea trebuie să rămână accesibilă chiar și în era electrică. Momentan, motorul cu combustie interna optimizat rămâne baza mobilității individuale de gamă largă în multe clase de vehicule și pe multe piețe. În funcție de design, blocurile de alimentare Schaeffler de 48 de volți permit economii de peste 20 de procente cu niște costuri moderate. În cazul unei configurații de acționare de 48V unde, spre exemplu, un motor electric se află pe puntea din spate ca „punte electrica”, permite acționarea electrică la viteze mici, cum ar fi atunci când parcați și ieșiți din parcare. Consumul și emisiile aplicațiilor de 48 de volți scad și în cazul modelelor hibride P2 ale companiei Schaeffler. Având

Sisteme de antrenare plug-in (de voltaj mare)

Pentru a reduce consumul în cazul vehiculelor puternice și mari, se implementează designul de hibrid de tip plug-in de aproape toți producătorii de mașini. Aici, motorul cu combustie este combinat cu un sistem de antrenare electric puternic. Schaeffler dezvoltă module hibride în diferite clase cuplu pentru montarea între motor și transmisie (dispunere P2) - sau ca modul de punte separat (dispunere P4). Astfel, conceptele de sisteme de antrenare de voltaj înalt de toate tipurile oferă un potențial atractiv pentru2reducerea emisiilor CO.

Sistemele de antrenare pentru vehicule pur electrice

În următorii ani va apărea o piață pentru vehiculele care funcționează exclusiv cu baterii electrice, cu precădere în China și Europa, precum și în zonele urbane. Schaeffler are deja în portofoliul de produse soluții de alimentare pregătite pentru producția în serie pentru astfel de vehicule. Astfel, punte electrica de la Schaeffler pot fi utilizate pentru vehicule pur electrice. Intrarea în acest grup de produse este marcată de punţile electrice cu design atractiv coaxial sau paralel. Configurația de bază poate fi extinsă cu elemente funcționale suplimentare. Astfel, spre exemplu, este posibilă integrarea unui mecanism necesar de blocare pentru staționare. Dar se poate furniza și combinația cu un al doilea bloc de antenare, mai mic. Acesta permite așa-numita vectorizare a cuplului (Torque Vectoring) - un plus pentru dinamica și siguranța conducerii.

Concepte vizionare pentru viitor

Mobilitatea urbană de mâine se află, de asemenea, pe agenda companiei Schaeffler. Cu așa numita „E-Wheel Drive” (antrenarea butucului roții) compania prezintă modul în care tehnologia de antrenare poate fi mutată pe roată, astfel făcând posibile concepte de mobilitate complet noi. Antrenările butucului roții sunt, spre exemplu, predestinate să fie utilizate în taxiurile robotizate - cu alte cuvinte pentru autoturisme foarte agile care pot fi conduse într-un mod autonom și care pe viitor ar putea transporta locuitorii marilor orașe pe distanțe scurte.

Poziții de instalare a blocurilor de antrenare electrice în grupul propulsor

Locul de montare a blocurilor de antrenare în grupul propulsor al vehiculului are un impact semnificativ asupra funcționalității. În total, există cinci poziții de montaj diferite, care sunt denumite prin abrevierile P0 până la P4. Schaeffler oferă produsele potrivite pentru fiecare locație de montaj.

Transfer de tehnologie: Schaeffler în formula E

Printre altele, angajamentul față de seria de curse electrice „Formula FIA E” servește ca laborator de dezvoltare pentru viitoarele blocuri de antrenare electrice produse în serie. Schaeffler este partenerul exclusiv tehnologic al echipei Abt Schaeffler Audi Sport și este responsabil pentru grupul propulsor al automobilului electric de curse „Abt Schaeffler FE02”.

Indiferent dacă este vorba de înțelegerea sistemului, răcirea motorului, dezvoltarea de noi materiale sau recuperarea (recuperarea energiei la frânare) - se aplică următoarele: Know-how-ul se trimite direct de pe pista de curse către departamentele de dezvoltare. Schaeffler a dublat echipa de dezvoltare a componentelor pentru vehicule electrice într-un timp scurt și lucrează din greu la noi soluții de electrificare a grupului propulsor în vehiculele produse în serie.

Schaeffler utilizează Formula E ca și zonă de testare pentru dezvoltarea tehnologiilor avansate de antrenare a automobilelor.
Schaeffler utilizează Formula E ca și zonă de testare pentru dezvoltarea tehnologiilor avansate de antrenare a automobilelor.

Concepte noi de mobilitate

Pe lângă automobil, Schaeffler are în vedere și noile concepte de mobilitate. Astfel, spre exemplu, în 2016 Schaeffler a prezentat pentru prima dată Bio-Hybrid - un studiu conceptual cu privire la dimensiune și rază de acțiune între un Pedelec și un autovehicul electric mic.

Bio-Hybrid combină avantajele precum stabilitatea și protecția împotriva intemperiilor cu ușurința, consumul de energie și utilizarea spațiului unui Pedelec. În plus, poate fi integrat în infrastructura existentă ca mijloc de transport. Din forma vizionară a mobilității se pot realiza, spre exemplu, și modele pentru transportul de mărfuri pe „ultima milă”.

Bio-Hybrid dezvoltat de Schaeffler este o alternativă ecologică pentru traficul urban, care devine din ce în ce mai intens.
Bio-Hybrid dezvoltat de Schaeffler este o alternativă ecologică pentru traficul urban, care devine din ce în ce mai intens.

Dovada inovației și înțelegerea sistemului

Consum mai redus, emisii mai scăzute. Mai multă putere, confort și siguranță. Vehiculele conceptuale ale grupului Schaeffler conțin elemente de tehnologie inovatoare pentru motoarele cu combustie internă, vehicule hibride și pur electrice. Pentru interdependenţa optimă a produselor, compania combină know-how-ul temeinic despre componente cu o înțelegere cuprinzătoare a sistemului. Astfel, grupul Schaeffler oferă întotdeauna cel mai bun pachet de servicii posibil. Vehiculele conceptuale sunt o expresie a diversității orientate spre rezultat cu care Schaeffler vine în întâmpinarea clienților. Pentru că viitorul mobilității cunoaște multe posibilități.

Vehicul conceptual Schaeffler High Performance 48 Volți
Vehicul conceptual Schaeffler High Performance 48 Volți

Vehicul conceptual Schaeffler High Performance 48 Volți

Prototipul prezintă o configurație de antrenare în care motorul electric este situat ca o „punte electrică” pe puntea din spate. Blocul de antrenare electric oferă o putere permanentă de 20 kW și permite o conducere pur electrică până la 35 km/h și „navigare” activă la viteze mai mari de 70 km/h.

Vehicul conceptual Gasoline Technology Car II (GTC II)
Vehicul conceptual Gasoline Technology Car II (GTC II)

Vehicul conceptual Gasoline Technology Car II (GTC II)

GTC II prezintă potențialul hibridizării de 48 de volți într-un vehicul cu transmisie manuală. Motorul electric este integrat între motorul de combustie internă și transmisie. Un ambreiaj electric permite funcții suplimentare, cum ar fi pornirea și recuperarea electrică până aproape de oprirea completă.

Tehnologia potrivită pentru fiecare piață: vehiculele conceptuale Mobilitate Eficientă în Viitor

Vehiculele conceptuale Mobilitate Eficientă în Viitor prezintă soluții tehnice pentru cerințele regionale. Spre exemplu „Efficient Future Mobility North America”:

  • Tracțiune integrală decuplabilă
  • Motor de pornire integrat în permanență
  • Reglarea gărzii la sol
  • Hibridizare 48 V
Efficient Future Mobility North America
Vehicul conceptual „Efficient Future Mobility North America”
Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare