Noțiune de căutare

Lagăre de osie pentru vagoane de persoane și locomotive

Performanțe funcționale mari și intervale lungi de întreținere

Lagărele de osie, constând din carcase feroviare și rulmenți, sunt componente relevante pentru siguranța din vehiculul feroviar. Carcasele lagărelor de osie FAG sunt fabricate din material turnat și proiectate conform specificațiilor clienților. Toate carcasele feroviare sunt calculate prin FEM, sunt optimizate în ceea ce privește tensiunea și sunt proiectate în funcție de limitele specificate.

Ca rulmenți în aplicații pentru osii se utilizează rulmenți cu role cilindrice FAG WJ/WJP, unități complete de rulment cu role cilindrice FAG sau unități de rulment cu role conice FAG ale variantei TAROL. TAROL și unitățile de rulment cu role cilindrice FAG sunt unități gata de instalare, care sunt gresate și etanşate din fabrică. Rulmenții cu role conice FAG TAROL S de calitate X-life cu garnitură integrată oferă un moment de frecare scăzut și sunt deosebit de potriviți pentru durate de viață lungi.

Toate lagărele de osie FAG sunt concepute pentru performanțe funcționale înalte și intervale de întreținere lungi. Lubrifierea și etanșarea depind de aplicaţie și de condițiile climatice date. Lagărele sunt fabricate conform specificațiilor EN12080. Pentru a asigura caracterul adecvat al lagărului de osie pentru aplicația prevăzută, se efectuează un test de performanță în conformitate cu EN12082. Portofoliul de produse este completat de componente mecatronice pentru monitorizarea condiției.

Caracteristici specifice aplicației

Lagărele de osie pentru locomotive se caracterizează printr-o capacitate de încărcare deosebit de mare. În traficul de mare viteză, din motive de siguranță, pentru rulment se utilizează un oțel cu cerințe speciale în ceea ce privește puritatea materialului. Pentru a putea fi folosiți la temperaturi de funcționare scăzute, rulmenții sunt echipați cu garnituri fără contact. În plus se utilizează o unsoare specială de mare viteză.

În traficul local de pasageri trenurile sunt frânate la intervale de minute, ceea ce reprezintă o provocare specială pentru lubrifiant. Pe de altă parte, rulmenții din vehiculele de călători pe distanțe lungi sunt proiectați pentru viteze mai mari. În tramvaiele cu podea joasă nu se pot folosi boghiuri. În schimb, se folosesc osii montate cu roţi libere, cu rezemare individuală în rulmenţi.

Rulmenți fiabili pentru multe aplicații

În tramvaiele cu podea joasă nu se pot folosi boghiuri. În schimb, se folosesc osii montate cu roţi libere, cu rezemare individuală în rulmenţi.

Rulmentul de inserare FAG și-a dovedit utilitatea în multe aplicații. Perechea de rulmenți cu role conice FAG este astfel reglată din fabrică încât rulmenţii nu mai au joc după montaj. Astfel se obțin proprietăți bune de funcționare, o durată de viață mai lungă și intervale de întreținere mai mari.

Rulmenţi de inserare pentru tramvai
Rulmenţi de inserare pentru tramvai
Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare