Noțiune de căutare

Vagoane de persoane și de marfă

Vagoane de persoane

Clasificarea în ceea ce privește vagonul de persoane prevede o subdiviziune între vagoanele de călători și alte vagoane de persoane. În timp ce vagoanele de călători reprezintă modalitatea clasică de transport a persoanelor (spre exemplu, vagoane cu compartimente, vagoane de dormit, vagoane restaurant), alte vagoane de pasageri nu sunt destinate traficului general de călători, ci sunt utilizate fie în scopuri feroviare, fie sunt (de asemenea) transportate în trenuri de călători (de exemplu, vagoane pentru bagaje, vagoane pentru transportul automobilelor).

Produse:
Lagăre de osie pentru vagoane de persoane și locomotive
Mecatronică

Vagoane de marfă

În cadrul categoriei vagoanelor de marfă, pe baza caracteristicilor constructive Uniunea Internațională a Căilor Ferate distinge următoarele: Vagoane de marfă deschise fără acoperiș, vagoane de marfă acoperite cu acoperiș fix, vagoane frigorifice, vagoane plate, vagoane cu acoperișuri care pot fi deschise, vagoane cisternă și vagoane speciale.

Produse:
Rulmenţi de osie pentru vagoane de marfă
Mecatronică
Alți rulmenți

Trenuri de mare viteză, locomotive și tramvaie

Trenuri automotor

Un tren automotor este o unitate prevăzută cu sistem de antrenare propriu, care nu poate fi separată în cadrul operării regulate și care este formată din mai multe vehicule. Se utilizează atât vagoane electrice, cât și vagoane diesel. Și în domeniul sistemelor de antrenare hibride există deja primele dezvoltări.

Trafic de mare viteză

Pentru traficul de mare viteză al vehiculelor feroviare, toate componentele sistemului feroviar trebuie adaptate la cerințele mai ridicate. Pe lângă trenul de mare viteză este nevoie de o linie specială de mare viteză și de un sistem eficient de orientare și de siguranță al trenului corespunzător. Vehiculele pentru traficul de mare viteză sunt, de obicei, acționate electric.

Locomotive

În general, inițial se face o distincție în funcție de tipul de antrenare între locomotive diesel, electrice și cu aburi. În zilele noastre, se folosesc tot mai multe locomotive universale, care pot trage atât trenuri de pasageri, cât și trenuri de marfă. Prin urmare, se elimină treptat o distincție între locomotiva trenului de mare viteză, locomotiva trenului de pasageri, locomotiva trenului de marfă precum și locomotivele de manevră și cele mici.

Metrou / tren interurban / tramvai

Vehiculele feroviare alimentate în cea mai mare parte cu energie electrică se utilizează în traficul urban și interurban. Spre deosebire de metrou, rutele trenului interurban au de obicei un număr mare de ramificații. Trenul interurban circulă, de asemenea, mai ales pe rețeaua de rute mai mare cu o rază de acțiune adecvată până departe în suburbii și cu o viteză finală mai mare. Tranziția între diferitele categorii se face ușor și depinde de condițiile geografice ale locului de operare.

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare