Noțiune de căutare

“tomorrow”, “De ce participăm la curse” și “Deschizători de drumuri” Schaeffler este din nou recunoscut pentru comunicarea sa de marcă

Pressrelease Stage Image
Tim Hahne (producător și Director general executiv Stereoscreen) și Jörg Walz (Vice-președintele departamentului de sponsorizare și conducătorul departamentului viitoarelor tendințe în domeniul comunicării corporative Schaeffler)

04.07.2018 | Brasov

Departamentul de comunicare al companiei Schaeffler își exprimă satisfacția pentru primirea câtorva distincții în această vară: “tomorrow,” revista tehnologică a companiei lansată în 2015, dar și două videoclipuri, “De ce participăm la curse” și “Deschizători de drumuri”.

HERZOGENAURACH, 4 iulie 2018. Urbanizarea este una dintre marile tendințe care schimbă lumea din punctul de vedere al companiei Schaeffler și prin urmare subiectul principal în sistemul de comunicare al companiei. Două filme de marketing în cadru urban lansate de către Grup și realizate de Stereoscreen cu sediul în Duisburg, au fost recunoscute în prezent.

“De ce participăm la curse” a fost filmat în timpul primei curse de mașini din New York, etapa Formulei E din 2017. Prin intermediul imaginilor impresionante, videoclipul prezintă povestea legată de motivul pentru care Schaeffler participă la seriile de curse cu mașini electrice în inima orașelor lumii. “De ce participăm la curse” a câștigat premiul “Gold” la categoria “Transport și eco-mobilitate” în cadrul festivalului de film Green Awards din Deauville. Al doilea film de marketing premiat este “Deschizători de drumuri” care a fost selectat câștigătorul competiției German Brand Award pentru excelenta comunicare de marcă. Acest lucru marchează a patra distincție a videoclipului care prezintă modul în care Schaeffler Bio-Hibrid cucerește zonele de trafic urban. Printre altele, “Deschizători de drumuri” a câștigat medalia de argint în cadrul competiției Corporate Media Award 2017 de la Cannes.

Revista tehnologică “tomorrow” – apreciată deopotrivă de jurnaliști și de către colaboratorii industriali ai companiei Schaeffler – revistă ce va pune accentul pe “urbanizare” în următorul număr din mijlocul lunii iulie – a fost de asemenea premiată. Grupul de experți din cadrul celei de a 24-a competiție Communicator Award a selectat revista produsă în colaborare cu agenția de comunicare Speedpool cu sediul în Hamburg pentru câteva “Premii de excelență.” În afară de impresia generală din domeniul “comunicării corporative,” cel mai mult au fost apreciate designul coperții, conținutul paginilor, precum și abordarea subiectelor în articole. Prezentată cu premiul “Gold,” versiunea online a revistei tehnologice Schaeffler (www.schaeffler-tomorrow.com) a fost printre marile câștigătoare ale celei de a 28-a ediție a Premiilor Internaționale Astrid.

Jörg Walz, Vice-președintele departamentului de sponsorizare și conducătorul departamentului viitoarelor tendințe în domeniul comunicării corporative, a fost încântat de primirea distincțiilor: “Aceste premii confirmă faptul că nu abordăm numai aspectele principale la momentul potrivit în cadrul comunicării corporative. Datorită prezentării profesioniste, moderne și atractive, avem un număr mare de cititori printre grupurile noastre țintă.”

Thorsten Möllmann, Vice-președintele executiv al departamentului de comunicare și branding, a spus: “Tehnologiile devin din ce în ce mai complexe și viteza de transformare continuă să crească – acest lucru este foarte important pentru noi, în calitate de departament de comunicare al unui furnizor global, de succes în automotive și industrie, în ceea ce privește abordarea conținutului în așa fel încât să poată fi perceput și înțeles de o gamă largă de persoane. Faptul că acum am fost recunoscuți mai mult sau mai puțin simultan prin intermediul celor patru premii media din Germania, Franța și Statele Unite, și, ce este mai important, pentru producțiile în diferite formate digitale, imprimate și video, arată că strategia noastră de comunicare este pusă în aplicare cu succes în mai multe țări și pe mai multe piețe.”

Editor: Schaeffler Romania
Țara de emitere: România

Medii aferente

Terms of use for Schaeffler press pictures

Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.

We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.

Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.

Postal address:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG
Corporate Communication
Industriestrasse 1-3
91074 Herzogenaurach
Germany

presse@schaeffler.com

Descărcări

Comunicate de presă

Pachet (comunicat de presă + media)

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare