Noțiune de căutare

Conştiinţă socială

Conştiinţă socială

Schaeffler România abordează responsabilitatea socială din triplă perspectivă: succes la nivel social, financiar şi de mediu, urmărind un impact pozitiv asupra comunităţii, dar şi a societăţii, în general. Responsabilitatea nostră faţă de comunitate are la bază principiul conform căruia fiecare dintre noi suntem datori a investi în dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăim şi de a desfăşura proiecte menite să aducă plus valoare acesteia.

Parcul Schaeffler România

Schaeffler România are o istorie comună cu parcul Livada Poştei care a luat fiinţă în anul 2007, când Primăria Braşov a invitat compania noastră să se implice într-o acţiune de reabilitare a spaţiului. De atunci şi până în prezent, compania s-a implicat constant în întreţinerea parcului, atât prin sprijin financiar, cât şi prin acţiuni de voluntariat, întreprinse de angajaţii Schaeffler România.

Schaeffler România a lansat în ianuarie 2011, în parteneriat cu Primăria Braşov şi în colaborare cu Ordinul Arhitecţilor din România, „Concursul de Idei pentru Reamenajarea Parcului Livada Poştei din Braşov”. Echipa arhitectului Ştefan Zaharia, din Portugalia, a ieşit învingătoarea concursului de 2 etape la care au participat 116 proiecte. Implicarea Schaeffler România nu se opreşte aici.

Programe sociale desfăşurate cu diferite asociaţii

Schaeffler România acordă sponsorizări periodice, unice şi derulează diverse proiecte sociale, culturale, educaţionale şi de ajutorare a unor persoane aflate în situaţii defavorizate de viaţă.

Ca parteneri în proiectele sociale sau culturale derulate se regăsesc mai multe asociaţii şi fundaţii din oraşul Braşov.

Printre partenerii cu tradiţie se numără:

  • Asociaţia Naţională a Surzilor
    Această asociaţie are ca misiune integrarea în şcoala de masă a copiilor hipoacuzici, acordând consiliere psihologică şi profesională, mediere, servicii de interpretare în limbaj mimico-gestual şi asistenţă socială.
  • Hospice „Casa Speranţei”
    Hospice „Casa Speranţei” are ca scop extinderea în România a asistenţei bolnavilor incurabili în stadii avansate terminale. Hospice înseamnă îngrijirea totală a bolnavului incurabil, până în ultima clipă de viaţă.
  • Fundaţia Agapedia
    Misiunea fundaţiei este aceea de a îmbunătăţii calitatea vieţii copiilor şi familiilor aflate în dificultate, de a contribui la dezvoltarea sistemului de protecţie a copilului şi de a crea servicii sociale şi medicale eficiente.
  • Asociaţia Catharsis
    Această asociaţie susţine şi promovează respectarea drepturilor copiilor, formarea gândirii pozitive şi a sentimentelor de solidaritate umană, reducerea numărului de copii instituţionalizaţi şi integrarea socială a tinerilor care părăsesc sistemul de protecţie.

Schaeffler România susţine acţiunile iniţiate de proprii angajaţi

Implicarea activă a companiei în viaţa comunităţii, prin acţiuni de responsabilitate socială, se regăseşte cu uşurinţă şi în rândul angajaţilor noştri, care au organizat o excursie pentru viitorul gimnasticii româneşti, menită să le ofere relaxare, distracţie şi amintiri frumoase micilor gimnaste de la clubul „Cetate Deva”.

Astfel, la iniţiativa uneia dintre colegele nostre, am putut arăta tuturor că suntem capabili să punem lumea în mişcare, suntem capabili să arătăm încredere, admiraţie şi respect pentru munca depusă zi de zi de aceste fetiţe.

Programul 2%

Cu un simplu gest – o semnătura – angajaţii Schaeffler îşi exersează spiritul civic şi fac o faptă bună donând 2% din impozit prin completarea formularelor 230. Potrivit legislaţiei actuale din România, fiecare cetăţean care lucrează , poate redirecţiona 2% din impozitul către stat unei asociaţii sau fundaţii nonprofit. Această opţiune nu costă nimic! Schaeffler România promovează ideea ca fiecare angajat să se folosească de această oportunitate de a susţine organizaţiile caritabile.

De Crăciun, Schaffler România pune binele în mişcare

În decembrie 2011, a debutat un nou proiect, care a implicat şi de această dată disponibilitatea şi bunăvoinţa angajaţilor Schaeffler România. Aceştia au avut ocazia să viziteze Bazarul de Crăciun pentru Caritate şi, totodată să achiziţioneze produse promoţionale Schaeffler. Câştigurile realizate din vânzări au fost donate în scopuri caritabile şi mai mult, pentru fiecare leu cheltuit la bazar de către angajaţi, Schaeffler România a donat câte 10 lei. Datorită succesului înregistrat, acest proiect a devenit o tradiţie a companiei noastre.

În aceeaşi perioadă, are loc colecţia anuală de donaţii. Angajaţii Schaeffler România îşi unesc forţele pentru a împărţi bucuria acestei sărbători în cât mai multe direcţii. În acest scop am creat programul de donaţii destinat copiilor aflaţi în situaţii defavorizate şi persoanelor fără adăpost. S-au donat jucării, articole vestimentare şi alimente neperisabile. De la an la an, numărul celor care se implică este tot mai mare, iar acest fapt se concretizează în sute de zâmbete!

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare