Noțiune de căutare

Alți rulmenți

Rulmenții de la Schaeffler își demonstrează utilitatea și la ancorările liniilor de contact și macazuri, la tehnologia de înclinare și la stabilizarea tracțiunii, precum și la reglarea ecartamentului, prin robustețe, fiabilitate și caracter economic sporit. În plus, asigură siguranță și durabilitate în lagărele sistemelor de uși și ajutoare de îmbarcare, la legătura dintre caroseria vagonului şi boghiu și la sistemele de frânare.

Sigur și solid, în ciuda utilizării continue

Rulment axial- radial cu bile INA
Rulment axial- radial cu bile INA

Ca și un aspect economic foarte durabil, rețeaua feroviară reprezintă o investiție de durată, care este expusă la solicitări intense de-a lungul anilor. Rulmenții de la Schaeffler asigură, spre exemplu, că macazurile şi ancorările liniilor de contact funcționează corect mulți ani.

Designul recunoscut garantează siguranța și funcționalitatea

Greutatea redusă, spațiul de instalare minim, accesibilitate şi fiabilitate sunt cerinţele pentru sistemele moderne de frână în vehiculele rulante. Aici se remarcă avantajele rulmenţilor şi ale bucşelor cu ace, ale rulmenţilor axiali cu ace şi ale rulmenţilor cu ace de cuplaj unisens de la INA, care permit dezvoltări de viitor.

Bucşă cu ace fără capăt închis INA
Bucşă cu ace fără capăt închis INA

Durate de călătorie mai reduse și mai mult confort datorită vitezei mai mari

Unitate de role de sprijin
Unitate de role de sprijin

Rulmenții INA pentru tehnologia de înclinare și stabilizarea ecartamentului asigură durate de călătorie mai reduse și mai mult confort în traficul InterCity. În funcție de aplicație, se folosesc role de sprijin INA, rulmenți cu role cilindrice cu canale inelare, unităţi de rulment cu ace şi rulment axial cu role cilindrice , precum și articulaţii sferice radiale fără necesitate de întreținere. Rulmenții Schaeffler pentru tehnologia de înclinare sunt instalați, de exemplu, în trenul de înclinare elvețian InterCity (ICN) și în New Pendolino de către Alstom.

Reducerea costurilor și economie de timp prin ajustarea lățimii ecartamentului

Diferitele ecartamente din Europa şi Asia duc în mod convenţional la întârzieri în circulația interstatală de persoane şi de marfă. Instalaţiile de schimbare a ecartamentului la stațiile de frontieră, împreună cu boghiuri cu ecartament variabil, facilitează o adaptare rapidă a distanței dintre roţi pe osie.

Bucșele de alunecare cilindrice fără necesitate de întreținere și rolele de sprijin INA susţin mecanismul de schimbare a ecartamentului şi contribuie la prelungirea intervalelor de întreţinere ale dispozitivelor complexe de ajustare. Spre exemplu, în sistemul de ajustare a lățimii ecartamentului SUW 2000 de la ZNTK Poznán S.A.

Comportament solid în circulaţie datorită faptului că nu are nevoie de întreținere

Cuplele transferă forțele de tracțiune ale locomotivei pe vagoanele atașate sau conectează mai multe unități antrenate între ele. Unele modele speciale, cum ar fi cuplele scurte nu preiau numai forțe de tracțiune, ci și forțe de compresiune și de greutate.

Articulaţiile sferice INA sunt utilizate cu succes în acest domeniu de aplicare de mai bine de 30 de ani. Inițial erau articulaţii sferice din oțel/oțel care necesitau întreținere, azi însă performanța țesăturii de alunecare ELGOGLIDE permite execuția ca și versiune fără necesitate de întreținere, cu durate de viață foarte lungi. Acest lucru se potrivește foarte mult cu cerințele operatorilor de vehicule pentru reducerea costurilor de întreținere și a perioadelor de nefuncționare.

Ani de utilizare fiabilă pe teren datorită rigidității și lipsei de joc

Pantografele transferă energia electrică a liniilor aeriene de contact conductoare de curent montate fix, la consumatorii electrici ai vehiculului. Acestea trebuie să îndeplinească sarcina fiabil, sub o varietate mare de condiții de operare. Condițiile de funcționare variază de la viteze maxime de peste 500 km/h până la temperaturi de operare de sub -40 °C, astfel încât componentele sunt expuse neprotejate la aceste condiții meteorologice.

Rulmenții Grupului Schaeffler permit soluții cu fricțiune redusă, cu funcționare lină și economisire de spațiu, care în același timp asigură rigiditatea și lipsa de joc necesare pentru o funcționare pe termen lung fără probleme.

Întreținere redusă datorită durabilității și robusteții

Rulmenții Schaeffler sunt folosiți în sistemele de uși ale vehiculelor de persoane, ale vagoanelor de marfă și ale platformelor feroviare. Rolele de ghidare, de sprijin și cele de ghidare cu pivot, bucșele liniare cu bile precum și articulaţiile sferice radiale și lagărele de articulaţie cu tijă asigură o fiabilitate ridicată și intervale de întreținere lungi ale sistemelor complexe extrem de solicitate.

Vagoane de persoane

Procesul de deschidere a ușilor vagoanelor de persoane este adesea caracterizat printr-o mișcare de pivotare de ieşire și o mișcare liniară de deschidere a ușii. Articulaţiile sferice şi lagărele de articulaţie cu tijă INA, fără întreţinere, execută în mod fiabil mișcările de pivotare. Uneori sunt utilizaţi şi rulmenţi insert de fixare cu carcasă de tip flanşă. Sistemele cu role de ghidare pe şină sau ansamblele liniare cu sisteme de recirculaţie cu bile preiau mișcările liniare.

Ca roți de sprijin suplimentare s-au dovedit potrivite, de asemenea, rolele de ghidare care ghidează mișcarea de deschidere în mod fiabil, ca suport de preluare a momentelor. Durata de utilizare depăşeşte adesea 10 ani.

Vagoane de marfă

Sistemele de uși din mașinile de marfă, de exemplu în vagoanele cu perete culisant și vagoanele cu descărcare automată, sunt foarte variate. Rolele de sprijin, rolele de ghidare, rulmenții cu ace și articulaţiile sferice de la Schaeffler asigură robusteţea și durabilitatea necesară, precum și un efort redus de întreținere. Sunt utilizate pentru mecanisme de clapete și de capace. În plus, asigură funcționarea fiabilă a dispozitivelor și ghidajelor de deplasare, precum și a suporturilor de cuplu, a tijelor de legătură și a lagărelor de antrenare.

Cel mai mare confort de deplasare chiar și pe trasee accidentate

La tramvaie şi la metrouri moderne, suspensia caroseriei de vagon pe boghiu este preluată adesea de rulmenţi de sprijin şi rotire, în varianta de rulment cu contact în patru puncte. Locaţiile de instalare ale acestor rulmenți se caracterizează printr-un grad ridicat de contaminare, durate îndelungate de folosinţă, vibraţii, riscuri mari de accident şi accesibilitate precară. Rulmenţii de sprijin şi rotire de la INA se remarcă în aceste condiţii dificile prin:

  • Etanşări bune cu protecţie îmbunătăţită împotriva jeturilor de aburi
  • Protecţie anti-coroziune Corrotect®
  • Sisteme cu cale de rulare cu prestângere
  • Lubrifiere specială
  • Intervale îndelungate de întreţinere
  • Fiabilitate mare
  • Montaj facil

Se folosesc diferite variante speciale, de ex. cu capace de acoperire suplimentare şi amortizoare de ruliu integrate, cu ajustare şi cu ajustare ulterioară.

Capacitate de încărcare extrem de mare sub sarcină extremă

În multe vehicule feroviare moderne, caroseriile de vagoane se leagă între ele prin pasaje, astfel încât pasagerii pot trece dintr-o parte a vehiculului în cealaltă. Conexiunea caroseriilor este preluată de articulaţiile sferice şi lagărele de articulaţie cu tijă INA, fără întreţinere,, care combină capacitatea de încărcare maximă cu dimensiuni reduse, fricțiunea scăzută a lagărelor și durata de viață lungă, chiar și în cazul sarcinilor extrem de mari, precum sarcinile de impact cu amortizare. În plus, articulaţiile sferice INA oferă mai mult confort, de exemplu în vehiculul de tracțiune articulat cu podea joasă „Combino” de la Siemens.

Articulaţia centrală superioară

Articulaţiile centrale superioare leagă caroseriile de vagoane în zona acoperișului. În funcţie de construcţie, articulaţiile sferice radiale şi lagărele de articulaţie cu tijă, fără întreţinere, permit mişcările de rotație, basculare şi tangaj în cadrul deplasărilor în curbe şi în pante.

Articulaţie centrală inferioară

Articulaţiile centrale inferioare leagă caroseriile de vagoane în zona podelei. Articulaţiile sferice cu contact unghiular și articulaţiile sferice axiale asigură mișcările necesare de rotație, basculare şi tangaj în cadrul deplasărilor în curbe şi în pante precum și poziția corespunzătoare pe şine. În plus, lagărele transmit toate forțele de accelerație între caroseriile vagoanelor. La vehiculele cu podea joasă, acestea preiau și greutatea caroseriei rezemate fără boghiu.

Partajare pagină

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare