Tehnologii pentru sisteme de antrenare hibride și electrice
Obiectivele viitoare privind consumul și emisiile pot fi realizate în totalitate doar prin electrificarea grupului propulsor. Din acest motiv Schaeffler oferă produse pe întregul spectru de opțiuni de electrificare - de la hibridizarea de 48 de volți, tehnologiile hibride plug-in până la mecanismele de transmisie pentru vehiculele electrice. Datorită unui know-how cuprinzător Schaeffler este un partener competent pentru diferite piețe și clienți - spre exemplu cu componente și sisteme pentru module hibride, hibridizare de primul nivel, mecanisme electrice de transmisie pe punte și mecanisme electrice de antrenare a roților.
Componente și sisteme pentru hibridizarea de primul nivel
Cutiile de viteze manuale sunt de departe cele mai răspândite pe segmentele mijlocii ale piețelor europene, dar și în multe țări aflate în curs de dezvoltare. Componente de ultimă generație pentru hibridizarea la primul nivel, cum ar fi sistemele start-stop ale motorului, sistemele 12V și 48V, deschid calea pentru mecanismele de acționare hibridizate pe piețe și segmente noi.
Produse:
- E-Clutch
- Dispozitiv de decuplare a curelei de accesorii
- Întinzător balansier
Module hibride
pentru aplicații de 48V și de voltaj înalt
Modulele hibride Schaeffler sunt instalate între motor și transmisie și, în funcție de proiectare și ciclu, fac posibile economii de CO2 cuprinse între 15 și până peste 70 de procente. În configurațiile coaxială sau paralela aplicațiile de 48V sau de voltaj înalt pot fi integrate și cu element de pornire pentru toate etapele de hibridizare (ambreiaj dublu, convertor de cuplu).
Produse:
- Modul hibrid 48V
- Modul hibrid de voltaj înalt
- Modul hibrid cu element de pornire integrat
Punţi electrice
pentru vehicule hibride și pur electrice
Datorită designului modular al elementului de antrenare, punțile E de la Schaeffler pot fi adaptate conform cerințelor specifice ale clienților. Fie că sunt cutii de viteze cu una sau două viteze în design coaxial sau paralel - fiecare versiune garantează cea mai bună utilizare posibilă a spațiului. Un mecanism electric integrat opțional pe modulul de antrenare permite, de asemenea, o distribuție selectivă pe roți a momentelor de antrenare (Torque Vectoring).
Produse:
- Punte electric
Mecanism de antrenare a butucului roții
În cazul mecanismelor de antrenare a butucului roții de la Schaeffler, motorul electric, dispozitivele electrice care generează putere, frâna și sistemul de răcire sunt instalate direct în jantă. Acest aspect duce la o transmisie directă a puterii pe șosea cu mai multă agilitate și siguranță. E-Wheel-Drive de la Schaeffler oferă concepte de condus complet noi: Unghiul de bracaj ridicat permite parcarea în cele mai mici locuri de parcare.
Produse:
- E-Wheel-Drive