Noțiune de căutare

SAP S/4HANA - activități de achiziții mai simple, eficiente și transparente

Schaeffler digitalizează procesele sale de achiziții prin implementarea software-ului SAP S/4HANA. SAP S/4HANA este o soluție nouă care face activitățile de achiziții mai simple, eficiente și transparente. Noul software înlocuiește sistemul anterior SAP R/3 și va fi introdus în întreaga organizație Schaeffler în anii următori începând cu august 2024 la fabrica noastră din Momo, Italia, apoi în Hirschaid, Germania. Noua soluție se referă atât la materiale de producție, cât și la materiale din afara producției. SupplyOn va rămâne platforma de comunicare prioritizată între Schaeffler și furnizorii direcți de materiale. Materialele indirecte vor fi gestionate în continuare prin Coupa, astfel cum se procedează în prezent.
Dedesubt, găsiți informații despre schimbările relevante pentru furnizori.

Numere de furnizor noi și concept nou de număr de material

Fabricile, în care se va implementa SAP S/4HANA (mai întâi Momo, Italia și apoi Hirschaid, Germania), vor folosi numai ID-ul de parteneri de afaceri ca număr de furnizor – număr de furnizor nou din 7 cifre.

Numerele de materiale din noua soluție vor avea un format din 10 cifre. Împreună cu implementările ulterioare ale SAP S/4HANA, toate materialele existente și active pentru o anumită fabrică sau locație vor fi migrate în noul sistem și vor avea numere de material noi. Regăsiți detaliile în fișierul atașat.

New material number concept

Numerele de materiale din noua soluție vor avea un format din 10 cifre.

Faxul, drept canal de comunicare, nu mai este disponibil

Odată cu implementarea SAP S/4HANA, utilizarea faxului ca metodă de comunicare nu va mai fi posibilă. Toți furnizorii care folosesc faxul vor trece la comunicarea prin e-mail. Asigurați-vă că ați furnizat adresa de e-mail corectă către Schaeffler.

Toți furnizorii care folosesc faxul vor trece la comunicarea prin e-mail.

Faza de coexistență

Implementarea SAP S/4HANA se va face treptat în următoarele fabrici. În timpul acestui proces, va exista o fază de coexistență, în care unele locații folosesc noul sistem S/4, în timp ce altele folosesc sistemul R/3 actual. Pentru furnizorii care livrează către diferite locații Schaeffler, asta înseamnă că primesc date diferite de la diferite fabrici (de ex., operează două tipuri diferite de numere de materiale). Țineți cont de acest aspect și pregătiți-vă, dacă este necesar.

Faza de coexistență va influența cel mai mult furnizorii care folosesc EDI. Dacă sunteți un furnizor EDI, accesați fișierul atașat.

EDI messages - solution

Implementarea SAP S/4 HANA se va face treptat în următoarele fabrici.

Numere materiale de ambalare și specificații ambalare

Informațiile despre ambalare vor fi furnizate, în continuare, în specificațiile de ambalare, al căror format suferă puține schimbări. În fișierul atașat regăsiți informații despre numerele materialelor de ambalare și specificațiile de ambalare.

Packaging material numbers and packaging data sheet

Informațiile despre ambalare vor fi furnizate, în continuare, în specificațiile de ambalare.

Modificarea datelor tranzacțiilor

Numerele ordinului de achiziție și acordului de planificare vor avea un interval diferit (fără impact asupra conexiunii EDI/SupplyOn). Numerele de PO nou create vor începe acum cu „45”, numerele acordurilor de planificare (SA) vor începe cu „55”. Noile intervale nu afectează fluxul de proces existent. Împreună cu fiecare nou acord de planificare, veți primi o singură dată un document inițial care include numărul noului acord de planificare.

Numerele de PO și SA vor avea un interval diferit (fără impact asupra conexiunii EDI/SupplyOn).

Modificări pentru furnizorii care folosesc SupplyOn drept canal de comunicare

Procesul trimiterii de documente rămâne neschimbat. Cu toate acestea, ordinele de achiziție și liniile de planificare nu vor mai fi salvate ca documente PDF în Managerul de documente. Linkul din PO, care conținea trimiterea către documentul PDF, nu va mai fi activ. Totuși, ordinele de achiziție pot fi afișate și descărcate ca documente PDF pentru a vedea detaliile sau pentru imprimare. Acest lucru se poate face folosind funcția standard a SupplyOn Supply Chain Collaboration, care este disponibilă și în prezent

Regăsiți materiale de instruire pentru SupplyOn aici:

Infoportal | SupplyOn

Ordinele de achiziție și liniile de planificare nu vor mai fi salvate ca documente PDF în Managerul de documente.

Facturare

Vă rugăm să trimiteți o factură pentru un aviz de expediere și un ordin de achiziție .

Pentru furnizorii care livrează către mai multe locații Schaeffler: deoarece intervalele de numere pentru documente și numerele de materiale se schimbă, citiți partea „Faza de coexistență”.

Facturile trebuie să conțină numai un singur PO; astfel, vor putea fi procesate.

Pentru furnizorii care livrează către mai multe locații Schaeffler: deoarece intervalele de numere pentru documente și numerele de materiale se schimbă, citiți partea „Faza de coexistență”.

Asistență

Întrebări? Adresați-vă persoanei dvs. de contact din cadrul Schaeffler sau transmiteți întrebările către echipa noastră de asistență.

Întrebări legate de Achiziții:OR-HZA-S4us-Purchasing@schaeffler.com

Întrebări legate de Financiar către fabrica noastră din Momo pentru Schaeffler Italia:or-isk-APZilina@schaeffler.com

Întrebări legate de Financiar către fabrica noastră din Hirschaid pentru Schaeffler Technologies:OR-SWE-APWroclaw@schaeffler.com

Schaeffler aplică cookie-uri pentru asigurarea unei utilizări optime. Prin utilizarea în continuare a acestui website acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informații

Acceptare